Test - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Marjolein Elst - WaarBenJij.nu Test - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Marjolein Elst - WaarBenJij.nu

Test

Door: Marjolein

Blijf op de hoogte en volg Marjolein

08 Juli 2014 | Nederland, Hengelo

Lieve allemaal,

Hierbij even een testmail om na te gaan of iedereen ons reisblog heeft ontvangen.

Zouden jullie een reactie willen plaatsen, dan weet ik dat het gelukt is!

Liefs,
Marjolein en co

  • 08 Juli 2014 - 23:29

    Frieke:

    Hoi hoi ter Elstjes

    Vanuit t warme Spanje een reactie. Mail is overgekomen. Blog gelezen. Gaan jullie mooi volgen!!

    Liefs ons

  • 08 Juli 2014 - 23:33

    Karin:

    Ha lieffie,
    Hij doet het hoor.
    Geniet van jullie reis!
    Xxx

  • 08 Juli 2014 - 23:43

    Femke:

    Hai

    Ja ik heb hem ontvangen, sorry dat ik niet gereageert heb maar ik ben de afgang van Brazilie aan het kijken.

    Dikke kus

  • 08 Juli 2014 - 23:44

    Miriam:

    Op het moment dat het al 7-0 is schrijf ik dit berichtje vanaf het terras in Spanje.
    Heel veel plezier in het fantastische down under! Liefs

  • 09 Juli 2014 - 00:02

    Trompie:

    G'day mate,
    testje is goed gelukt!
    Goeie reis morgen....hoop dat jij en co 'n beetje kunnen slapen (ik kon elke keer geen oog dichtdoen)
    Grtz, Trompie

  • 09 Juli 2014 - 07:32

    Ludo En Itty:

    Hallo,
    Prima gedaan.
    Groetjes,
    Itty

  • 09 Juli 2014 - 12:30

    Suzan:

    Check!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjolein

De blogschrijfster van de familie.

Actief sinds 08 Juli 2014
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 6592

Voorgaande reizen:

09 Juli 2014 - 07 Augustus 2014

De ter Elstjes Down Under

Landen bezocht: